Druki do pobrania
Krok po kroku, co należy zrobić z pobranymi drukami:
- Wniosek i stan konta lokalu należy podpisać u Zarządcy budynku. Właściciele domów jednorodzinnych podpisują te druki sami.
- Deklarację o dochodach i zrzeczenie się ryczałtu wnioskodawca wypełnia sam.
- Zaświadczenie o wysokości dochodu, należy wydrukować dwie strony, ponieważ na drugiejstronie jest opis, co uważa się za dochód (nie może to być dochód ani netto ani brutto).
- Właściciele domów jednorodzinnych muszą przedłożyć zaświadczenie ze Starostwa Powiatowego o powierzchni użytkowej domu.
- Jeżeli ktoś nie pracuje lub pobiera zasiłek dla bezrobotnych należy przedłożyć stosowne zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy.
- Emeryci i renciści muszą przedłożyć odcinki o wysokości pobieranych świadczeń lub zaświadczenia z instytucji wypłacających w/w świadczenia.
- Osoby które pracują dorywczo muszą napisać oświadczenie ile zarobiły w ciągu ostatnich trzech miesięcy, nie licząc miesiąca w którym jest składany wniosek.
- Studenci otrzymujący stypendium muszą ze swoich uczelni pobrać zaświadczenie o wysokości przyznanego stypendium.
- Rodziny zastępcze muszą donieść zaświadczenie z Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie o wysokości pobieranych świadczeń.Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego
Zrzeczenie się ryczałtu na rzecz Zarządcy
Wniosek o dodatek energetyczny